خانم ها آمپول روگام تا کی وقت هست تزریق بشه؟

۵ پاسخ

این آمپول برا چی هست؟

برای چیه

برای من ۷ ماهگی نوشته

همون ۲۸ بزن دیگه تا ۳۲ گفت وقت هست ولی بزن نذار بمونه آزاد ۲۳۰۰ بود با بیمه گفت ۹۰ تومن هم تامین هم تکمیلی دارم

میگن از ۲۸تا ۳۴برا من دکتر نوشته گرفتم ولی هنوز نزدم منتظرم یکم هفته ام بره یالاتر

سوال های مرتبط

مامان ویهان و تودلی مامان ویهان و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی و ایلیا🩵 مامان علی و ایلیا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کایهان👼🧿🩵 مامان کایهان👼🧿🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩵ava.kaya🩷 مامان 🩵ava.kaya🩷 هفته سی‌ویکم بارداری