امپول روگام رو چند هفتگی زدین

۳ پاسخ

۲۸ هفتگی

۲۸ هفته و یک روز زدم

اگه دنبال لباس نوزادی هستی هم مدل اقتصادی داریم با قیمت مناسب
هم مدل های صد در صد پنبه و با کیفیت بالا
با هر قیمتی تو کانالمون لباس نوزادی تا دوسال هست
کلی مامان گل هم تو کانالمون هستن و خرید کردن و رضایت داشتن
تو هم بیا پشیمون نمیشی 🙃🙂

ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed44

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

سوال های مرتبط

مامان شایلی 🌙 ماهلی مامان شایلی 🌙 ماهلی هفته چهلم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ودوم بارداری