آمپول روگام کی باید بزنیم چند هفتگی

۶ پاسخ

آمپول رگام برای چیه؟

من هم زدم عین یه آمپول عضلانی معمولی هستش
۲۸هفته باید بزنی

من 27یا 28 هفته بودم ک زدم

بین ۲۸هفته تا ۳۴هفته میتونی بزنی
ولی من هنوز نزدم میگن خیلی سوزش داره موندم هفته دیگه بزنم

برای چی هست

۲۸ هفتگی

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
ariyan ariyan قصد بارداری
مامان شایلی 🌙 ماهلی مامان شایلی 🌙 ماهلی هفته چهلم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهفتم بارداری