دخترااا
آمپول روگام باید چن هفتع بزنیم؟

۸ پاسخ

۲۸ هفته زدم من
از ۲۸ تا ۳۲ هفته زمان داری
اما هر چی زودتر بزنی بهتره

فک نکنم بعضیا نیاز داشته باشن من که نزدم کسیم چیزی نگفته

خیلی درد داره؟؟
اه میترسم اسمش یجوریه

برای چی امپول روگام باید بزنی

۲۸هفته

۲۸هفته

دکتر من گفت ۲۸هفته

دکتر به من گفت ۲۸

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلیم🩷🩷🩷 مامان تو دلیم🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نانا مامان نانا هفته سی‌وششم بارداری