۴ پاسخ

عزیزم بهترین زمان زدن واکسن های خون و کزاز و چیزای دیگه بین ۲۸ تا ۳۲
اگه میتونی زودتر بزن
درضمن امپولش یخچالبه اگع مسیر تزریقات از خونت دوره یه یخ بزار تو نایلون و پاکت امپول بزار کنارش
چون امپول حساسی هست

۲۸ تا ۳۲ هفته

فک کنم از ۲۸ تا ۳۲‌وقت داره حتما بزن اگر‌ گروه خونیت منفی هس

بعد زایمان هم باید یکبار بزنی

آمپول رگام واسه چی هست همه باید بزنن؟

سوال های مرتبط

مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان 💙mahva🩷mahyar مامان 💙mahva🩷mahyar روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی