۶ پاسخ

منم فردا میزنم،به هفته کاری نداره،چون بعدازین هوا جوریه که احتمال سرماخوردگی هست ،باید بزنی

از ۱۵ هفته به بعد رو تزریق میکنن فقط

من دکترم امروز زد یکم دستم دردمیکنه

من فردا میزنم هفته مهم نیست تا قبل اخر مهر باید زد

هفته مهمه ؟

من امروز زدم

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان نی‌نی ها🩷🩵 مامان نی‌نی ها🩷🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو🌱🌻 مامان کوچولو🌱🌻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی