۱۳ پاسخ

بهداشت برام زد واکسن مال هلندی بود

سلام من زدم ۹۲۰ هزارتومن

من هنوز نزدم چون هلندی تموم شده و میگن ایرانی باید تموم شه تا دوباره هلندی رو وارد کنن
و خانم های باردار هلندی رو بزنن بهتره
حدود ۱ تومنه

وا چه قیمتا
مخصوص باردارایه؟

بهداشت رایگانه
اما دکترم گفت نزنم

بهداشت ایرانی میزنه رایگان

۹۳۰ هلندی

۹۳۰ هلندی

چ واکسنی؟🤔

بهداشت رایگان میزنه ، بازار ۹۰۰

عمومی واسم زد ۱۰۰ تومن برد

بهداشت به من گفت واسه مادران باردار ما میاریم رایگان

هلندی ۹۲۰

سوال های مرتبط

مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی