دوستانی که واکسن کزاز تو بارداری زدید میشه سن‌تون رو بگید

۱۷ پاسخ

۲۷ سالمه و نمیزنم اصلا

من 33سالمه باید بزنم

۳۱ سالمه تو ۹ هفته زدم

25 سالمه، اخر همین ماه باید بزنم

۲۸ سالمه تو عقد نزده بودم و هفته ۲۷ زدم

من ۱۸ سالمه دو هفته پیش زدم دستم تا ۲ روز کار نمیکرد😂
راستی اگه خاستی بزنی ب دست راستت بزن چون بخاطر جنین روی پهلویه چپ میخابیم اونوخ دستت اذیت میکنه اگه ب دست چپ بزنی

من ۲۴ سالمه و باید بزنم یعنی از ده سال گذشته
دکترمم گفت باید هر چه زودتر بزنی
از مرکز بهداشت پرسیدم گفت بعد ۲۷-۲۸ هفته بیا

۲۹ سالمه هفته ۲۷ زدم

من فردا میزنم چون بیشتر ده ساله

ربطی به سن نداره هانی
ربطی به اخرین دفعه ای ک زدید داره
واکسن کزاز ۱۰ سال یکباره ک فک کنم یبار اول دبیرستان میزنن میره تا ده سال بعد ک حالا یا موقع عقد میزنید یا دیگه کسی پیگیری نمیکنه نمیزنن تا موقع زایمان
من ۳۳ سالگی زوم الان ۳۵ سالمه دیگه نیاز نیست بزنم فعلا

۳۱سالمه و هفته ۲۶/۷باید بزنم

هر ده سال باید تکرار بشه واکسنش

۳۳ سالمه اون هفته زدم

۲۸ سالمه هفته دیگه میزنم

۳۶سالمه ۲۶سالگی موقع عقد زدم

من ۲۴ سالمه دو روز پیش زدم

من ۲۸ سالمه و نمیزنم

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری