۲۷ یا ۳۰ هفته بزن
هر ۱۰سال یباره...من بارداری قبلی زده بودم دیگه گفتن نیاز نیست
اگه ۱۰سال ازش گذشته باشه که زدی تو ۶یا ۷ماهگی باید بزنی
نزدم تو بهداشت ثبت نشده بود ک ۴سال پیش بارداری قبل زدم یا نه واس همین گفت بیا۲۰ هفته بزن
اگه نزنیم چی میشه؟
هنوز نه
بعد عید گفته بزنم
واکسن کزاز هر ده سال یکبار باید بزنی من ۱۴ سالگی زدم بهداشت
باید ۲۴ سالگی بازم بزنم
نه باید بزنیم؟!
سلام مامانا من دیروز رفتم برای نمونه گیری جنین بعد از یکم استراحت دکتر بهم گفت می تونی راحت بگردی کار کنی ولی من امروز یکم درد کلا استراحت میکنم می ترسم بچه ام سقط بشه لطفاً راهنمایی کنین
با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته 🙏 🫶
مامانا من آنلاین شاپ لباس نوزادی دارم
لباسهای، با کیفیت نخ پنبه و پنبه میارم که مناسب پوست نوزاد هست و حساسیت نمیده
قیمت اجناسمم خیلی مناسب تر از مغازه هست
تو روبیکا کانال دارم و اونجا کلی مامان از همین گهواره عضو شدن، خرید کردن و رضایت هاشون تو کانال گذاشتم
خوشحال میشم عضو کانال روبیکا من بشی
❤️ گروه برای گفتگو مادرها هم داریم کلی مامان اونجا تو گروه سوالاتش ن میپرسن ❤️
ارسال فوری
🩵 ایدی کانال روبیکا nini_heed1
شماره روبیکا جهت عضویت کانال 09019615923
نه هر ده سال یکبار باید زده بشه من قبل عقدم زدم دیگه نیاز نیس تا ۴ سال دیگه
من ازمایش دادم بدنم نیاز داشت قبل بارداریم زدم
آره اگه ۱۰ سال شد بزن.واکسنش تایید شده هست هیچ مشکلی پیش نمیاد.
من ۲سال پیش تصادف کرده بودم برام کزاز زدن دیگ نیاز نیست ؟؟
من عقدم زدم
اره زدم
آره زدم حتما بزن
اره زدم
من بارداری اولم زدم باید ده سال گذشته باشه از زدنش وگرن۶ نیازی نیست
باید بزنم ۱۵ فروردین
من ده سالی گذشته ازش گفتن باید بزنم ولی الان زوده فک کنم
خود دکتر میگه؟من نمیدونم زدم یا نه یا دکتر میگه🥲
من سال ۹۶زدم دیگه نمیزنم
واکسن کزاز همونیه که برای عقد میزنیم؟؟؟
نه باردارم و احتمالا نزنم 😑
واکسن کزار ده سالی یه باره ،تاریخ اخرینش یادتون نیس؟
پارسال زده بودم.
نه گلم
نه میترسم😐
من حدود ۴ سال پیش زدم
من نزدم
بارداری قبلیم فک کنم زدم یادم نیست
من چون ۴ سال پیش زدم دیگه نیاز نیست بزنم
نه براچی
نه.
اره پارسال باردار بودم زدم ده سال گذشته بود
اره زده بودم
نه بهداشت کفت ۲۷هفته بیا بزن
نه هنوز باید بزنم فکر کنم ۲۷ یا ۲۸ هفتگی
بارداری قبلی زدم
دکتر ب من گفت باید بزنی هفته های بالاتر
منم 18سالگی زدم
برای چیه حتما باید زده شه
هرده سال یه بار باید بزنید هم خودت هم همسرت
اره.
واسه چیه واکسن کزاز
قبلش زدم
هفته ۲۸ باید بزنی من هنوز نزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.