۴ پاسخ

واای منم دارم باید برم بزنم

بهداشت گفت ۲۷ هفته بیا برن

اره بهداشت گفت ۲۸-۳۶ بیا واکسن بزن

میگن باید بزنیم ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان کایلین 🩷🎀 مامان کایلین 🩷🎀 ۴ ماهگی