خانما شما هم واکسن کزاز زدید ؟

۱۰ پاسخ

من رفتم بهداشت گفت۲۶هفته بیا

من نزدم البته چند سال پیش یک واکسنی تو بهداشت زدم که یادم نیست چی بود امروز از بهداشت پرسیدم میشه نگاه کنن تو سیستمشون ببینن زدم یا نه گفت نمیدونم میخوای محض احتیاط نزن! منم بیخیالش شدم دیگه گفتم ولش کن

من نزدم هنوز

اخه نرفتم بهداشت

و اینکه از آخرین باری که زدی باید ۱۰ سال گذشته باشه
اگه تو این مدت زدی که نیاز نیست بزنی
انگار هر ۱۰ سال یکبار میزنن
برای من بهداشت تو سیستم چک کرد گفت باید بزنی باز

۲۸ هفته به بعد باید بزنی
هفته بعد میرم دنبالش

باید بزنم 🥲

من باید بزنم فک کنم ۲۸هفته میشه زد

من نزدم هنوز
ولی انگار تا ۳۰ هفته یا نمیدونم ۳۴ هفته میشه زد
از بهداشت بپرس بهت میگه

من دیروز زدم

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی