خانوما واکسن کزاز برای چیه و چند هفته میزنن

۳ پاسخ

من امروز از دکترم پرسیدم گفت ۲۸ هفته ب بعد بزن

اگه اشتباه نکنم توی ماه ششم میزنن ،خودمم فراموش کردم هفته چندم باید زد😅

عزیزم هر ۱۰ سال یکبار میزنن

سوال های مرتبط

مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 💙 ماهور 💙 مامان 💙 ماهور 💙 ۴ ماهگی
مامان مایسا مامان مایسا ۴ ماهگی