خانوما واکسن کزاز واجبه زدنش؟؟

۸ پاسخ

واکسن کزازو من یادم نبود کی زدم.ولی بهداشت گفت ماه ششم میزنیم برات

من 7ماه پیش رفتم زدن،باید بزنی از7تا2

واکسن کزاز رو هر ۱۰ سال یکبار میزنن عزیزم مثلا من تو دبیرستان زده بودم الان ۱۰ سال گذشته باید بزنم. اگر قبلا زدی و ۱۰ سال نگذشته ازش نمیزنن

واسه منم نوشته هفته های بالاتر باید برات بزنن

من که 16 سالمه چند ماه پیش زدم یعنی دوباره باید بزنم ؟

کزاز از هفته ۲۷ مجازه زدنش چون هر ده سال بایدبزنی بله اجباریه

اره عزیزم خیلی مهمه حین زایمان خدایی نکرده خودت نینی مریضی نگیرین

اره باید بزنی الانم بری خانه ی بهداشت میزنن

سوال های مرتبط

مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان صبا🤍 مامان صبا🤍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلنیا و دلین مامان دلنیا و دلین ۲ ماهگی
مامان 💙 ماهور 💙 مامان 💙 ماهور 💙 ۴ ماهگی
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری