خانوما کسی واکسن کزاز زده توبارداری

۵ پاسخ

تو هفته ۲۸ باید بزنن فک کنم بهداشت بهتون میگه خودش

تو ۲۷ هفته بهداشت گفت برات میزنم الان نه

من ۲ ماه قبل اقدام ب بارداری زدم

آره من زدم اصلا عوارضی نداره من فک کنم بیست و چند هفته بودم خودم رفتم گفتم بزنن

ن نزدم

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان مهدیا مامان مهدیا ۲ ماهگی
مامان مایسا مامان مایسا ۴ ماهگی
مامان دلنیا و دلین مامان دلنیا و دلین ۲ ماهگی