مامانا کی امپول کزاز روزده توبارداری؟وکی؟

۳ پاسخ

من‌امروز زدم

من ده سال گذشته بود هفته ۷ بارداری گفتن باید بزنی
ولی گهواره شنیدم میگن تو هفته های بالاتر

اگه ده سال اخیر نزده باشی باید بزنی فک میکنم هفته 25 یا 27 میزنن

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلنیا و دلین مامان دلنیا و دلین ۲ ماهگی