کی اسهال شدید بوده توبارداری

۶ پاسخ

منم اسهال شدید گرفتم شما فهمیدین چی بخورین؟

من خیلی اذیت بودم فهمیدم از شیر که صبح به صبح میخورمه ،معدم لاکتوز هضم نمیکنه

منم داشتم بی بی چک زدم مثبت شذ

منم اول بارداری هام اسهال و دلپیچه میشم

من داشتم

من اوایل بارداری. داشتم الانم یبوست خیلی کم دارم

سوال های مرتبط

مامان بهترین هدیه خدا مامان بهترین هدیه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا🥹🌱 مامان معجزه خدا🥹🌱 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا♥️💗 مامان معجزه خدا♥️💗 هفته دوازدهم بارداری
مامان دایان👦🏻 مامان دایان👦🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری