سلام‌کسی بوده توبارداری واکسن کزازبزنه مشکلی پیش نمیاد؟

۷ پاسخ

مرکز بهداشت گفت ماه ۷ بیا برای واکسن سه گانه

منم باید بزنم

بدون واکسن کزاز خطر داره بری اتاق عمل

بله کزازاگه وقتش باشه حتمابایدبزنی
من هم سربارداری قبلیم زدم
البته ماه های آخر
دکترم خودش گفت بایدبری بزنن

برا من گفتن از ۷ ماهگی به بعد ان شا الله

من اگه مجبورم کنن هم نمیزنم

ب دکترت بگو من بخاطر همین چیزا بهداشت نرفتم هفته پایین ادم میترسه

سوال های مرتبط

مامان پسر عسلم🧚🏻 مامان پسر عسلم🧚🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی