۷ پاسخ

من پرکاری تیروئید داشتم ولی باردارشدم رفتم دوباره ازمایش گفت خوب شده تیروئید نداری تعجب کردم

تیروئید علائم نداره که آزمایش باید بدی

من دارم هیچ علایمی هم ندارم صبح تکرار ازمایش دارم

سلام دوستای عزیز گروه زدیم روبیکا
اقدامی ها و باردارا خانمای باتجربه
ب این آیدی پیام بدین لینک بدم🥰💕
@Yasssi1382

چون من همش احساس خفگی میکنم هم عروس چون تیروئیدداره گفت من اینجوری بودم

من جواب ازمایشمو بردم دکتر گفت کم کاری تیرویید داری بهم قرص داده ناشتا میخورم
علائم خاصی ندارم همش مربوط ب بارداریه علائمم

با ازمایش معلوم. میشه و قرص داره که باید ناشتا بخوری یروزم نباید فراموش کنی

سوال های مرتبط

مامان پسته🥹 مامان پسته🥹 هفته بیستم بارداری
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری