سلام خانما شلغم توبارداری خطرناکه

۱۰ پاسخ

نه اتفاقا خیلی هم مفیده
حسابی بخور

ن اصلا خطر نداره خیلیم خوبه داخل گوگلم تحقیق کن

نه اتفاقا خوبه

فقط بادگیر میشی

عالیه واسه استخوان بندی بچه

نه خوبه اگه شکمت نفخ نمیکنه

نه اتفاقا من که سرما خوردم دکترم گفت بجای آنتی بیوتیک شلغم بخور

نه خیلی مفیده اگه معده ات اذیت نیست بخور نوش جونت

ن بابا

من چندبار خوردم اتفاقی نیوفتاد

سوال های مرتبط

مامان لیانا💓💓💓 مامان لیانا💓💓💓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 ۶ ماهگی
مامان بهترین هدیه خدا مامان بهترین هدیه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
امیر علی امیر علی قصد بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرادوفسقل👼 مامان مهرادوفسقل👼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری