بنظرتون بادوم زمینی توبارداری خطرناکه؟

۷ پاسخ

اگه کم کاری تیرویید نداری ،نه

زیاد نخور چون تو شرایط عادی هم زیادش یبوست میاره

نه خوبه ، دکترم گفت اگر میخوای چاق نشی ، وقتی ضعف میکنی بخور

نه ولی سنگینه زیاد نخور

بچه ها نعنا ت هفته من خطرناکه البته تو اش

ن خطرناک نیست ولی خیلی چربه زیاد نخور

ن

سوال های مرتبط

مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 ۶ ماهگی
مامان لیانا💓💓💓 مامان لیانا💓💓💓 هفته سی‌ودوم بارداری
امیر علی امیر علی قصد بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بهترین هدیه خدا مامان بهترین هدیه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تودلیم🐣❤️ مامان تودلیم🐣❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان کایا🩵لیا🩷 مامان کایا🩵لیا🩷 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری