سلام خانما شما هم توبارداری زیربغلتون دردمیکنه؟

۸ پاسخ

سلام خانمامن جواب سلفریم اومدهمه چیزش خوب بودچندروزدگه انومالی دارم بنظرشماانومالی هم خوبه خیلی میترسم

درد دارم زیر شکم سمت چپ تیر می‌کشه چنان که

منکه نه

اون زیر بغلت نیست
سینه هات دارن بزرگ تر میشن کش میان فکر میکنی زیر بغلته

منم به پهلو راست که میخابم زیر بغلم تا سینم درد میگیره

همه جام درد می‌کنه زیر بغل که هیچی نیس

همه جام درد می‌کنه کاش فقط زیر بغل بود

اره چون کورک زیر‌پوستی زده

سوال های مرتبط

مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی