سلام خانوما خوبین
امپول کزاز چ عوارضی داره

۳ پاسخ

فكر نكنم مشكلي باشه.عوارضش در حد واكسن هست ديگ مثلا دستت درد بگيره و اينا

یکم‌دستم احساس سنگبنی داشتم
یکمم سردرد

عوارضی نداره من زدم فقط یکم بازو درد داره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وچهارم بارداری