۴ پاسخ

عزیزم من داخل شخصی برات پیام میذارم ولی ارسال نمیشه نت ها ضعیفه
ایشالله دیگه هیچوقت پات بخاطر این موضوع ها به بیمارستان باز نشه
فقط بمونه ۹ماه دیگه بری با نینی برگردی

خداروشکر همه چی خوبه

برای چی هست

من سر جفت بارداری هام تا آخر زدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دایان👦🏻 مامان دایان👦🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیک مامان نیک ۴ ماهگی