خانوما کسی تو بارداری امپول انوکساپارین زده ؟؟؟

۵ پاسخ

من از نه هفته دارم میزنم اول 6000بود الان 4000

من میزدم ولی بازم نشد ک بمونه
۴۰۰میزدم هرشب

منم میزنم

منم میزدم ولی متصفانه برام نموندن گلم

من از روزی که مثبت شد تستم هروز یک دونه تزریق میکنم

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته سیزدهم بارداری