کسی آمپول انوکساپارین میزنه یا زده؟

۶ پاسخ

من میزدم و میزنم

حدود ۵۰ ۶۰ تا زدم 🙄

مدل خوابیدن تو هفته ۵بارداری تا سه اول بارداری باید مدل خاصی باشه یا هرمدلی میشه خوابید لطفا جواب بدین خیلی برام سواله و مهمه

عزیزم این آمپول ب چه دردی میخوره

آره منم میزنم

اره من میزدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سیزدهم بارداری