کسی واکسن. کزاز زده؟؟

۶ پاسخ

۲۶هفتگی بهتره برااین واکسن

من بارداری اولم هفته ۲۶ یا ۲۸ بود دقیق یادم نیست رفتم بهداشت زدن

مگه باید بزنیم؟منک آنفولانزا زدم

اره من زدم هم کزاز هم انفولانزا

من یادم نیس زدم یان

مرکز بهداشت به من گفت هفته ۲۸ برم بزنن

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیا مامان مهدیا ۲ ماهگی