نزدید خانما این واکسن مگه شما موادی ک تو واکسن هس میدونید چیه. مثل واکسن کرونا. بفکر َسلامتی خودتون باشید. ب منم گفتن بزن. گفتم نمیخوام. اختیاری هرچی گفتن. گفتم نمیخوام ونمیزنم
منم. بهم گفت ماه هفتم باید بزنی
من نزدم
آره بزن
نه نزن. اختیاری. منکه نزدم. سلامتی خودمم بچم واجب تره.
من یادم نمی اومد زدم یا نه زنگ زدم پرسیدم گفت چهار سال پیش زدی دیگه لازم نیست
من سر بارداری قبلی نزدم سر اینم کسی چیزی نگفته هنوز
ولی هفته های اخر زدم فک کنم
اره باید بزنی واکسن کزاز رو
منم تو بارداری زدم
اره اگ ده سال گذشته باشه باید بزنی، چیزی نیس
من نزدم هرچ اصرار کردن گفتم نه
ترسیدم
به منم گفتن باید بزنی اگر اسمت تو سیستم نیست که تا ۱۰ سال پیش نزدی باید بزنی نمیدونم هنوز نزدم
اره به من گفت ۲۷هفته بزنم
اره منم باید بزنم فعلا دکترم حرفی نزده
بزن چیزبدی که نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.