خانوما تو بارداری باید واکسن کزاز بزنی؟؟من دکترم گف ۲۸ هفتگی بزن

۷ پاسخ

اگه سیستم ایمنی ضعیف باشه تو ازمایش میگن که بزنی

منم تاحالا نزدم امروز بهداشت بودم گفت ماهت رفت بالا باید بزنی

برو خانه بهداشت محلتون خودشون بهت میگن کی بیای برای واکسن

سر بارداری اولمو گفتن نزدم این بار میخوام بزنم

به منم گفت هفته ۲۸ باید بزنی

اره عزیزم اگ قبلا دوز دومشو نزدی باید بزنی

من سر بارداری اولم زدم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری