سلام دوستان کسی تو بارداری واکسن کزاز زده؟؟؟؟

۷ پاسخ

هنوز نه ولی بهداشت به من گفت ۵ماهت شد بعد میزنیم برات

از هفته ۲۸بارداری به بعد میزنن مشکلی هم نداره

من سال ۹۳ زدم .. اگه باردارشم باید بزنم 😑🥺

بله من زدم

بله هرکی نزده باشه باید تو سه ماهه دوم بزنه عزیزم.

تو گوگل ک نوشته از هفته ۲۷ تا ۳۶ میشه زد تازه میگه خوبم هس منکه سردرنمیارم

همون واکسنی که هر ده سالی یک بار باید زد؟

سوال های مرتبط

مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان فینگیلی مامان فینگیلی هفته بیست‌وهشتم بارداری