۶ پاسخ

ب منم بهداشت گفته باید بیای واکسنت بزنی ولی نمیدونم بزنم یانه

نه مال من که هیچی نبود، نه علائم داشتم نه درد خاصی،همون موقع زدن آمپول مثل بقیه ی آمپولا یه درد ریزی داشت

بابا میخوای چنماه دیگه بری بچه بدنیا بیاری دیگه از واکسن نباید بترسی.قوی باشش

من اعلائم نشون دادم شدید تب کلافگی گریه نترسیا ولی ممکنه تو بعضیا

من زدم فقط چند روز جای واکسن اذیت میکرد بعدش خوب شد

مثل بقیه واکسنا
بی درد نمیشه

سوال های مرتبط