۴ پاسخ

من ۲۴ سالمه تا موقع زایمانم نزدیک ۲۵ میشم بهداشت بهم گفت برا موقعی که بندناف رو میبرن برای جلوگیری از کزاز بند ناف باید بزنی

من پارسال سر بارداریم نزدم
الان دکتر کلی دعوام کرد ، چون سطح آنتی بادی بدنم پایینه، حتما باید بزنم

هر ده سال یبار باید تکرار بشه و بله ضروریه

واکسن کزاز رو اول دبیرستان زدیم اگه سنتون ۲۵ یا بیشتره باید بزنین چون هر ۱۰ سال باید تکرار شه وگرنه خطرناکه . تو گوگل بخون خطرات کزاز رو

سوال های مرتبط

مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 ۱۰ ماهگی
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مایسا مامان مایسا ۴ ماهگی