امپول رگال چیه همه تو بارداری میزنن ؟

۱۰ پاسخ

رگام برای مادرانی ک گروه خونی منفی دارن تزریق میشه

نگران نباشین از ۲۴ هفته تا۲۸ هفته این آمپول رو میزنن این سری رفتین دکتر سوال کنین یا اینکه زنک بزنین بهش بگین

همه که نمی تونن بزنن من گروه خونی منفی دارم زدم

بفرمایید

تصویر

من گروه خونیم با شوهرم فرق میکنه ولی بهم چیزی نگفتن که آمپول بزنم
شنیده بودم برای بچه دومه اینطور نیست؟

رگال نه رگام برای اونایی که مامان باباها خونشون مثبت منفیه

رگام رگام

ن گلم همه نمیزنن اونایی که خونشون مثبت منفی میزنن،من زدم ۲۵۰۰خریدیم😢

گروه خونی خودت و همسرت مثبت منفی ک باشه میزنی

اگه گروه خونیت منفی باشه بهت میزنن
خود بهداشت بهت میگه

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری