مامانا امپول ریه رو همه میزنن؟
کی میزنن؟

۴ پاسخ

منم میخوام بزنم ترجیح خودمه چون ضرر نداره حداقل اگه کم یا زیاد شد بچه دستگاه نخواد

من زدم دو بار
برای اونایی ک زایمان زودرس دارن میزنن

نه برای همه نیست اگر خطر زایمان زود رس یا قند داشته باشید و ریه کامل تشکیل نشده باشه با تشخیص و نامه دکتر آمپول ریه رو میزنن

من فردا باید برم بزنم

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان بهراد مامان مامان بهراد ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان ..♡🎀🧸مَهوا مامان ..♡🎀🧸مَهوا ۷ ماهگی
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی