خانوما آمپول ریه رو کی میزنن؟چنتا امپوله؟

۵ پاسخ

سلام دوستان راستی برا زایمان طبیعی النگو نباید دستت باشه؟

من ۳۱ هفته زدم ۳ دوز یجا ، چون طول سرویکسم پایین بود

۲۶ تا ۳۱ برا من نزد قندم بالاس
اونایی ک احتمال زایمان زودرس دارن میزنن

من دیشب پیش دکترم بودم گفتم برا آمپول ریه که بهم بدین
دکترم گف تا شرایط عادی باشه ما سعی می‌کنیم که ندیم
من طول سرویکسم پایینه ولی استراحتم
دکترم گف که یه هفته دیگه دوباره چک شم تا تصمیم بگیره

واسه همه نمیزنن من هفته ۳۰ زدم سه تا امشب سه تا فرداشبش

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🧿🎀 مامان فندق کوشولو🧿🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان دیارا 💕 مامان دیارا 💕 ۱۲ ماهگی