ن گلم همه نمیزنن اونایی ک علایم زود رس رو دارن بهشون میگن ک بزنن مال آبجی خودم هفته ای بود ک میزد
نه عزیزم .30 هفته باید بزنن باید دکتر خودش بگه .مثلا من فشار خونم یکم بالاس گفت احتمالا زودتر ختم بارداری بدم .دیگه برای بچهت مشکلی پیش نیاد خدایی نکرده .یا بعضی سابقه زایمان زود رس دارن .این دودلیلش .بیشتر م هست
ن همه نمیزنن هرکس سابقه زایمان زودرس داشته باشه با علائم زایمان زودرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.