دوستان آمپول ریه رو باید کی بزنیم همه میزنن

۳ پاسخ

ن گلم همه نمیزنن اونایی ک علایم زود رس رو دارن بهشون میگن ک بزنن مال آبجی خودم هفته ای بود ک میزد

نه عزیزم .30 هفته باید بزنن باید دکتر خودش بگه .مثلا من فشار خونم یکم بالاس گفت احتمالا زودتر ختم بارداری بدم .دیگه برای بچهت مشکلی پیش نیاد خدایی نکرده .یا بعضی سابقه زایمان زود رس دارن .این دودلیلش .بیشتر م هست

ن همه نمیزنن هرکس سابقه زایمان زودرس داشته باشه با علائم زایمان زودرس

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرمان مامان آرمان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان بهراد مامان مامان بهراد ۱۱ ماهگی
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته بیست‌وششم بارداری