دوستان واکسن کزاز چند هفتگی باید زده بشه؟

۸ پاسخ

منم بیست و هشت هفتگی زدم

من 26 هفته زدم

۲۸هفته

من ۲۹ هفته زدم.البته به حساب بهداشت ۲۸ هفته بودم

۲۸تا۳۲

از هفته ی ۲۷ تا ۳۶

مگه تو بارداری باید کزاز زد

من۲۹هفته و۵روز زدم

سوال های مرتبط

مامان هیلان مامان هیلان روزهای ابتدایی تولد
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان صبا🤍 مامان صبا🤍 هفته سی‌وهفتم بارداری