سلام مادرا حتما باید واکسن کزاز بزنیم شما ها زدین

۱۴ پاسخ

من زمان عقد زدم

من یک هفتست زدم مشکلی جز درد دست نداشتم

من چند روز پیش زدم

منم ۳شنبه زدم

آره اگ ۱۰ سال گذشته باید بزنی من زدم گفتن از ۲۸ هفته وقت داره تا ۳۴ هفته

دکترم گفته تا ۳۴ هفته فرصت داری بزنی من هنوز نزدم

اره من زدم دوس نداشتم بزنم ولی ماما گفت بخاطر اناق زایمان باید بزنید ک عفونت منتقل نشه ب بچه

من زدم تا دو روز دستم درد میکرد

بارداری اولم چون 19سالم بود نیاز نبود بزنم

اگه ده سال گذشته حتما باید بزنی

اووو دو سال قبل زدم مهم نیست فکر کنم آدم هرچی واکسنای اینارو نزنه بهتره یادمه زدم حالم خیلی بد شد عین جنیا

واکسنش هر ده ساله ببین آخرین باری که زدی چه سالی بود

من نزدم

من قبل بارداری زدم

سوال های مرتبط