دخترا کیا واکسن کزاز زدن ؟ علائمی هم داره؟

۹ پاسخ

واکسن کزازبرای چی حالا

من زدم تا دو سه روز دستم درد میکرد و خیلی بیحال شده بودم
اما قرص نخوردم اصلا

من نزدم دکترم گفت واجب نیس

حتما باید بزنیم من هنوز واکسن نزدم

من ماه سوم بارداری زدم چون گربه چنگم زده بود مجبور شدن زودتر بزنن میلی درد داشت جدا از اون جایی چنگ گربه هم خیلی درد داشت خیلی سختی کشیدم
حتی گربه رو شکمم پرید

من دیروز زدم فقط وقتی دستمو بلند میکنم درد می‌کنه ، قرصم اصلا نخوردم

من فقط ۳ روز دستم درد میکرد البته مسکن نخورده بودم

تا چند روز ممکنه دستت درد بگیره میتونی از کمپرس سرد و گرم استفاده کنی با روغن زیتون آروم ماساژش بدی

بله من دیروز زدم دیشب اصلا نخوابیدم از بس درد دارم😭

سوال های مرتبط

مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱ ماهگی
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری