کیاتوبارداری واکسن کزاز زدن ضررندارع

۴ پاسخ

باید ۲۷هفته بزنی الان زوده

زدنش که اگه ده سال از قبلی گذشته باید حتما بزنی
ضرر که نداره و نزنی ضرر داره هم برای خودت هم جنین
عوارض هم نداره چون واکسن فعال نیست

بعد از هفته ۲۸ هم موقع ش هست

من موقع عقد زده بودم گفتن ۱۰ سال نگذشته از عقدت همون خوبه دیگ نمیخاد عقدت نزدی ؟

نه باید بزنی ۲۸ هفته اینا

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱ ماهگی