۱۲ پاسخ

منم سال 98 زدم ولی گفت بایدبزنی باز😕

من توی دوتا بارداریم زدم چون اختلاف بارداری هام 11, سال بود ،حتما بزن عزیزم اگر از اخرین واکسن ده سال گذشته

عزیزم باید ۱۵ سالگی ۲۵سالگی‌۳۵سالگی ۴۵سالگی اینا باید بزنی منم حاملم نمی‌دونستم باید پارسال میزدم چند وقت پیش رفتم واسم زد ولی تب و لرز شدیدی کردم

آره منم زدم دستم یکم درد داشت ولی تب نکردم

اگه زده باشی باز بزنی واکسن کزاز چی میسه

اره هر ده ساله من چون زده بود چهار سال مونده دیگ نزدم

من ۲۶ هفته زدم

من امروز زدم موقع عقد اگه ده سال پر شده باشه میزنن برای من نزدن امروز رفتم زدم

من موقع ازدواج زدم سال ۹۹ بهداشت گفت ۱۰ سال دیگه باید حتما بزنم

میگم واکسن کزاز مگه موقع ازمایش خون ازدواج نمیزنن؟!

اگه نزدی باید بزنی من هم باید بزنم دکترم گفت ماه ۷ بزنم بهتره

من چون اول دبیرستان زده بودم هنوز ده سال نشده گفت برا این حاملگی نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱ ماهگی
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان ابلفضل مامان ابلفضل هفته بیست‌وهشتم بارداری