سلام خانوما واکسن کزاز واجبه ؟؟؟ اصلا برا چیه

۱۵ پاسخ

من بارداری قبلی زدم. ده سال گذشته بود
گفتن واجبه نشد از زیر در برم

واجبه هر ده سال یک بار باید زد

۲۸ هفته میزنم

منم دیروز زدم
فقط یکم دستم درد میکنه

من نزدم

گفتن من گفتم نمیخوام نزدم

آره واجبه به من گفتم هفته 27بارداری بیا بزن بهداشت گفت خوبه بزنی چون بارداری احیتاج

همون واکسن آنفولانزاس؟ من یه واکسنی چندهفته پیش بهداشت گفت که باید بیای بزنی رفتم یادم نمیومد که کی زده بودم توی سیستم اطلاعات آخرین باری که زده بودم ثبت شده بود و گفت سال ۹۶ زدیو اینا باید بزنی

بله واکسن کزاز 16 سالگی 26-36-46-56-66 سالگی و... هم بزنیم یعنی هر 10 سال باید تکرار بشه

اگه ۱۰سال یا پنج سال اخیر نزدی فکر کنم باید بزنی حالا از دکتر بپرس نمی‌دونم واسه چیه
من چون دو سه سال پیش زده بودم نزدم دیگ

دکتر من گفت نیاز نیست بزنی،مگه قراره توی خاک زایمان کنی.
منم نمیزنم.

منم هنوز نزدم🫠😂

اگه از قبلی که زدی ۱۰ سال گذشته باشه باید بزنی

آره واجبه
خودمم نمیدونم ولی میگن باید زد

آره واجبه خیلی

سوال های مرتبط

مامان همتا🍓🎀 مامان همتا🍓🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🌞 مامان نی نی🌞 ۱۰ ماهگی
مامان آرمین کوچولو💙 مامان آرمین کوچولو💙 ۲ ماهگی
مامان حلماو فاطمه مامان حلماو فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان مهديار 
پسري مامان مهديار پسري ۶ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد