سلام عزيزم روبيكا گروه داريم دوست دارى بيا لينك بدم جت كنيم از حال هم خبر داشته باشیم
@mohiwni
پيام بده روبيكا لينك ميدم برات😘
مامان جونيايى كه تواين شرايط قطع اينستا دنبال خريد باكسهاى نظم دهنده براى نى نى هاى قشنكتونيد
كارم قيطان دوزى و اكسسورى اتاق كودكه
اكه جيز احتياج داشتيد
ميتونيد در پيام رسانهاى داخلى پيام بديد
نمونه كارهامو بفرستم
٠٩٠١٢٢٢٥٣٩٧
٠٩٢٢٢٧٢٠٢٧٧
۶هفته
۲۹ هفته
اره من زدم
۲۸ هفته باید بزنیم
۲۹ هفته
به منم فک کنم بهداشت۱۲هفته رفته بودم زد
۲۷ به بعد
سلام ب من بهداشت گفت 28هفته از دکترت نامه بیار تا برات بزنم چون من سر واکسن ها خیلی حساسم میترسم خطر داشته باش
من امروز رفتم برام نزدن گفت تو ۲۹ هفته بیا
من هنوز نزدم
من هفته های اول زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.