مامانا توماه هفت بارداری امپول کزاز زدید؟

۸ پاسخ

۲۸ هفته

کزاز کلا واجبه ربطی به هفته نداره
چون عمل در پیش داری مخصوصا باید بزنی

اره

من ۴ سال پیش زدم فک نکنم دیگ نیاز باشه

من دیروز زدم

من دوسال پیش بذا بچه اولم زدم

من زدم و اگه ده سال گذشته حتما بزن از عفونت های بیمارستانی جلوگیری میکنه

اگه مشکل نداری هیچ نزن این علکی ماحتی قرص نخوردم همچی خوبه خداروشکرا

سوال های مرتبط

مامان آریا💙 مامان آریا💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی