آمپول رگام و آمپول کزاز چند هفته باید زد

۴ پاسخ

۲۸ دکترم گفت

روگام از 28 هفته تا 32 باید بزنیم

کزاز رو باید ۲۸هفتگی به بعد انجام داد
روگام و نمیدونم

خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رَسا مامان رَسا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ثمین وپسری مامان ثمین وپسری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری