من پرسیدم گفتن واکسن کزاز رو هر ده سال ی بار میزنن من پونزده سالگی زدم گف نیازی نیس بزنی تا ۲۵سالگی اگ توهم زدی نیاز نیس دیگه بزنی
مگه واکسن کزاز باید نسخه دکتر داشته باشیم تو بهداشت ؟
مرکز بهداشت نزدیک محل زندگیتون 28هفته بعد هست
من امروز رفتم گفت نداریم سشنبه بیا
من دکترم برام نسخه نوشت ک با اون نسخه برم بهداشت
نه برو بهداشت محل زندگی کد ملی رومیگیره اگه جدیدا نزده باشی برات میرنه
باید بری بهداشت بزنی اونم ۲۸هفته ب بعد
مرکز بهداشت میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.