آمپول کزاز و باید کجا بزنیم اصن چجوریه؟چند هفته باید زد ؟ کسی باید تجویزش کنه؟

۷ پاسخ

من پرسیدم گفتن واکسن کزاز رو هر ده سال ی بار میزنن من پونزده سالگی زدم گف نیازی نیس بزنی تا ۲۵سالگی اگ توهم زدی نیاز نیس دیگه بزنی

مگه واکسن کزاز باید نسخه دکتر داشته باشیم تو بهداشت ؟

مرکز بهداشت نزدیک محل زندگیتون 28هفته بعد هست
من امروز رفتم گفت نداریم سشنبه بیا

من دکترم برام نسخه نوشت ک با اون نسخه برم بهداشت

نه برو بهداشت محل زندگی کد ملی رو‌میگیره اگه جدیدا نزده باشی برات میرنه

باید بری بهداشت بزنی اونم ۲۸هفته ب بعد

مرکز بهداشت میزنه

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رَسا مامان رَسا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ثمین وپسری مامان ثمین وپسری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته بیست‌وششم بارداری