سلام مامانا
واکسن کزاز چند هفته باید بزنیم

۱۰ پاسخ

۲۷هفته

بهداشت به من گفت از ۱۸ هفته هروقت بیای میزنم برات

آخرین باری ک زدی کی بود اگه ده سال گذشته بزن اگه اصن نزدی فرق نمیکنه چند هفته باشی برو بزن

پس اون واکسنی که قبل ازدواج زدیم چی بود؟

از ۲۵ تا ۲۸ هفته
دکتر به من گفت

دکتر گفت از ۲۷ تا. ۳۰

من ۳۰ هفته و ۵ روز زدم

بله اگه از واکسن کزاز قبلی 10سال گذشته باشه باید بزنین

وااای واکسنم داریم باز مگ

ب من گفت از ۲۰هفته تا ۳۱هفته وقت داری ولی هنوز نزدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمّد ایلیا مامان محمّد ایلیا ۱۰ ماهگی