آمپول رگام رو باید چند. هفته بزنم

۸ پاسخ

من ۱۸ هفته زدم

۲۸ هفته بزن ۲۶ زوده

۲۸تا۳۰
من ۲۸ زدم

همه باید بزنن؟؟؟

۲۸گلم

۲۸هفته عزیزم

از دکترت بپرس که نسخه رو‌برات حتما بنویسه و اینکه قبلش هم ی آزمایش داره که نیاز هست بزنی یانه

۲۷-۲۸
بهداشت نگفت کی بزنی؟

سوال های مرتبط

مامان نويان🩵 مامان نويان🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رَسا مامان رَسا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهرسام و آرسین مامان مهرسام و آرسین ۱۰ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی