مامانا آمپول رگام رو ۲۹ هفته بزنم اشکال ندارع ؟؟

۶ پاسخ

راستی اگ‌نزنی چی میشه

من بارداری اولم ۲۸ و ۳یا۴ روز زدم

فکر کنم ۲۸ هفته باید بزنی

نه ۲۸ ، ۲۹ هفته بزن

چجور فهمیدی باید رگام بزنی

ن تا ۳۲وقت داری

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نويان🩵 مامان نويان🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ریحانه و جوجو❤️ مامان ریحانه و جوجو❤️ ۷ ماهگی
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد