امپول رگام چند هفته بزنم بهتره ؟؟؟

۱۰ پاسخ

من ۲۸هفته زدم

من ۲۸هفته چهار روز زدم

از الان اقدام کن براش

من ۲۸ هفته تمام دکترم گفت برو بزن

من 28 هفته و ی روز زدم با توصیه دکترم

۲۸تا۳۰

الان بزن بعد زدن هم استراحت کنید و غذا بخورید

اگه اشتباه نکنم از ۲۷هفته به بعد هست
ولی باید از دکترت بپرسی

الان وقتشه با دکترت هماهنگ کن برو

آمپول رگام برای چی میزنی???

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوهاوتودلی مامان دوقلوهاوتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی