من ۲۸هفته زدم
من ۲۸هفته چهار روز زدم
از الان اقدام کن براش
من ۲۸ هفته تمام دکترم گفت برو بزن
من 28 هفته و ی روز زدم با توصیه دکترم
۲۸تا۳۰
الان بزن بعد زدن هم استراحت کنید و غذا بخورید
اگه اشتباه نکنم از ۲۷هفته به بعد هست
ولی باید از دکترت بپرسی
الان وقتشه با دکترت هماهنگ کن برو
آمپول رگام برای چی میزنی???
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.