مامان تو دلی یه سوال دارم .یجا نوشته بودی لوزه بچت رو جا انداختن یه طب سنتی هم بهم گفته جا ميندازم. دخترم امروز عکس انداخت گفتن لوزه سوم داره .علائم بچت چی بود ؟اگه خوندی جوابمو بده نگرانم
۲۸ هفته و یک روز زدم
من دکترم دیروز برام نوشت ۲۷ هفته و ۵ روز زدم
این امپول برای چیه
همه باید بزنن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.