مامانا آمپول رگام و ۲۸ هفته و چند روز بشم بزنم خوبه دیگ ؟؟؟

۴ پاسخ

مامان تو دلی یه سوال دارم .یجا نوشته بودی لوزه بچت رو جا انداختن یه طب سنتی هم بهم گفته جا ميندازم. دخترم امروز عکس انداخت گفتن لوزه سوم داره .علائم بچت چی بود ؟اگه خوندی جوابمو بده نگرانم

۲۸ هفته و یک روز زدم

من دکترم دیروز برام نوشت ۲۷ هفته و ۵ روز زدم

این امپول برای چیه
همه باید بزنن؟

سوال های مرتبط

مامان زینب وعلی اکبر مامان زینب وعلی اکبر ۹ ماهگی
مامان نويان🩵 مامان نويان🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری